15 gün önce bebegimde aşırı kusma var diye gttk agzına baktı bişi yok deyip Bi dolven verip yolladı ne tahlil ne bişe ki tabikide hiç geçmedi günde 10 u geçiyo kusması kontrole gttm o düzelir dedi eve yolladı artık çoçuk evde 5 dk Bi midesi bulanaraj kusmaya başladı ve tekrar gttk bu sefer nöbetçi başka doktor vardı idrar tahlili istedi ve sonuç idrarda enfeksiyon var antibiyotik başladık resmn kndi paramla bu pandemi de hem perişan olduk hemde mahvolduk zamanında düzgünce baksa ekstra muayne de ödemicektk gidenler düşünerek gidin