derya_defne Kızım 4aylık 5gündür koyu yeşil kaka işiyor mama+meme besleniyor daha önce başına gelen varmı acaba sebebini merak ediyorum doktora götürücem ama geçmeyince panik oldum yardımcı olursanız çok sevinirim
Balannesi derya_defne Yeşil kaka barsaklardan kaynaklı oluyor. Fazla gazı vardır 😊 korkulacak bir durum yok endişelenmeyin.
Ntugba derya_defne benim kızım mama kullandığından beri yeşil kaka yapıyor doktora götürdüm çok şükür birseyi yok mama ve kan ilacı kullanıyorsanız oda yapar ben denemiştim kan ilacını 3 gün vermedim kaka normale dönüyordu
derya_defne Balannesi teşekkür ederim hiç sancısı yok yaprkende zorlanmıyor 3 aydır hiç böyle sıkıntı yoktu bi anda korktum
derya_defne Ntugba kan ilacına yeni başladık mamayı doğdu dogalı hiç degiştirmedim sizin dediğimiz gibi belki de damla yaptı çok teşekkür ederim
HavvaTuranKobal derya_defne Damladan dolayı sonradan normale donuyor merak etmeyın yaklasık ıkı ay yesil kaka yaptık
derya_defne [bilinmeyen] arayıp bilgilendirdim dpktorumu biraz daha takip et geçmezse getir test yapalım dedi ilk bebeğim tecrübe olmayınca insan korkuyor çok teşekkür ederim