Derya21 benimde ilk bebek 9 aylık ilk kez ateş hastalık gecirdi cok üzücü bir sürec seni cok iyi anlıyorum hastahaneye götürmeme rağmen 3 gün ateş düşmezse testler yapılmalı antibiyotik başlanmalı denildi bunu 3 doktor söyledi sadece ateş düşürücü dolven kullandık daha etkiliymis calpolden yalnız suna dikkat etmelisin ishal huzursuzluk baygınlık kusma belirtileri olursa doktor görmeli ve 3 gün ateş düşmezse Hastahanede kan ve idrar testi yapılmalı. Geceleride mutlaka 1-2 saatte bir ateşini ölc cok yükselirse ılık duş aldır alnına koltuk altlarına ılık bezler koy banyo yaptırdıgında soğuk su değil ılık su kullan umarım cabucak gecer