Bende oldum Nisan ayında açık ameliyat oldum 1 ay boyunca pansuman yaptık eşim yaptı mecbur 🤭 doktor sonraları akmaya başlayacak ve yavaş yavaş kapanacak yara dedi. Dikiş yok açık yara oluyor orayı her gün pansuman yapıyorsunuz 1 ay boyunca sonra o yara yavaş yavaş kapanıyor benim 4 ay oldu hala kapanmadı yara tam olarak mesela. Ama acı ağrı hiçbişey yok yarayı unuttum bile :) sadece ilk 1-2 hafta acı ağrı oluyor pansuman yaparken felan sonrası çok rahatlıyorsun. Olacaksan açık olmanı tavsiye ederim tekrarlaması çok düşük diğerine göre.