Parlak240 çok geçmiş olsun, bana doktor verdiği şurupla öksürüğünün biraz daha artabileceğini endişelenmemem gerektiğini söylemişti. Ciğerleri dolmaya başlamıştı, öksürerek atacak onları, öksürmesi iyi bir şey diye açıkladı.
bir başka seferinde de Ballı bir boğaz spreyi ve umca vermişti ama sizin bebeğiniz ay olarak daha küçük bunları kullanamaz muhtemelen. Ve öksürüğün geçmesi bir iki haftayı bulur demişti.
bol su ve ıhlamur 🙏
İlk defa hastalanıyorsa hele çok zor oluyor, özellikle geceleri artıyor sabaha kadar öksürük saydığımı hatırlıyorum. İnşallah kısa sürede iyileşir.