Seherbgs biraz ucu açık bi soru.. Bütçenize göre de değişebilir. Ben ilk önce travel sistem aldım (Stokke Xplory); ağır, her arabanın bagajına sığmıyor, her gittiğin yere sokamıyorsun kocaman bi araba.. 1 yaşına gelince travel sistem tak-çıkardan bıktığımız için bir de baston tipi araba aldık (Maclaren Quest). Bu da inanılmaz rahat.. Arabanın bagajımda baston hep kalıyor, kapının önünde travel duruyor. İkisini ayrı ayrı bu şekilde kullanıyoruz. Bütçeniz el veriyorsa Bugaboo Bee’ ler çok rahat, onlara bakabilirsiniz. Ne travel ne baston, çok rahat bi bebek arabası modeli.