3 ayı bitiricez sezeryanla doğum yaptım 1. Haftada ayaga kalktım aldıgım kiloda şişen basenlerimde 40 ımla birlikte gitti ama gel gelelim göbeğüm de sanki küçük bi kavuncuk var. Düzenli spor yapamıyorum iki gün yapsam 3. Gün halim kalmıyo bebişten gergin oluyorum icimden gelmiyo. Kilo alan bi bünyem yok yediğim gibiyo su icsem yaramıyo kısacası.😂 Kolay yoldan tavsiyeleriniz nelerdirr acaba 😂 şöyle bikaç haftada yada 1 ayda kavun göbeğimi kas a cevirsek yada indirsek😂