Gamzey26 Kizlar kizim 1 yasina girdi yarin asisi var ve grip oldu asi yaparlarmi acaba bilgisi olan var mı 1 hafta oldu gecti gibiydi dun geri basladi keyfi cok yerinde ama burun cesme birazda oksuruk var
Seydameva Gamzey26 grip olduysa aşı yapmazlar aman diyim onlar yapalım derse bile iyileşene kadar lütfen yaptırmayın kötü sonuçları olabiliyor 😊
Gamzey26 Seydameva merhaba bugun sabah kendi doktorumuzu aradim keyfi nasil dedi hicbi degisiklik yok enerji dolu dedim sikinti olmaz dedi gittim yaptirdik sukur ne ates ne huysuzluk hicbiri olmadi tesekkur ederim ilginize😘