malesef canım benim kızımda aynı bu şekil anca babası gelince rahatlıyorum zaten babası evdeyken çok akıllı o gittigi zaman resmen çıkdrma derecesne geliyoeum çok huysuzlanıyor sğrekli ağlıyor durmuyor kucak istyor huysuz mızmız bu konuda eşlerin destegi çok önemli