Kızlar 8 aylık kızım Boğaz enfeksiyonu için doktor azitro antibiyotik verdi bugün ilk içirdim. Akşamında aşırı huysuzluk uyumama ve isilik gibi şeyler çıkmaya başladı vücudunda. Ne yapmam lazım kullanayım mı ilaçtan mıdır bilmiyorum böyle bişey yaşayan var mı bu ilaçtan kullanan ? Ne yapayım şimdi ben bu saatte kızım uyumuyo. İshal oldu karnından sesler geliyor ama ishali 2-3 gündür var zaten.