AlimbalAlim 8 aylıkken bab bab bab ile başladı. Nen nen nen mam mam mam falan söyleniyordu. Sonra bir ara unuttu. Yaşına doğru yine başladı. Şimdi 14 aylık bilinçli şekilde baba, dede, mama, nennenni(bu uyku demek ☺️). Dayısına daya diyor. Kedilere miyaa diyor. Anne demeye başladı. Anneanneyi bazen ananan diye söylemeye çalışıyor. Babaannesine de aynı şekilde babayan diyerek benzetmeye çalışıyor. Her söylediğimi anlıyor. Konuştuklarımı tekrar etmeye çalışıyor. Bazen beceriyor bazen sadece babıldanıyor böyle böyle konuşacak herhalde ne kadar sürer bilmem.