_sevval bezini açarken kakasi varsa ilk olarak beziyle yukarıdan aşağıya doğru bi aldırıyorum. Sonrasında ıslak mendille o bölgeyi yine yukarıdan aşağıya olacak şekilde temizliyorum. Arada dudak kısımlarını açıp kaka kalmış mı diye bakıyorum ama delik kısmına mudahale etmiyorum. Çünkü bizde bile fazla temizlemeyin o bölgenin florasını bozmayın diyorlar. Sadece doktorum delik kısmına arada bak. Delik kısmında bazı bebeklerde zarımsı bi durum olabilir o da idrarında azalmayla kendini belli eder genelde dedi. Öylesi bi durum olduğunda herhangi birşey yapma doktora götür demişti. Sadece buna bakmak için arada dudak kısmını açıp delik bölgesini kontrol ediyorum ama öyle ayrıntılı değil