Merhaba kızlar bu bi kaç gündür ölüm korkusu sarmış beni, baştan anlatacağım benim babamda dedemde amcalarımda halalarımda vardır panik atak, yani binevi ailede var ilk panik atağımı nişanlıyken annemin korkmasıyla başlamıştı hata o gece acile bile kaldırdılar beni ölüyorum sanmıştım herneyse arada böyle bana uğrayıp geri gidiyor hamile kalmadan önce tedavi görüyordum ilaçlar baya iyi gelmişti ama tüp bebek tedavisi gördüğüm için bırakmak zorunda kalmıştım en son hamileyken bir ara geldi bıraktı, rahatlamıştım şuan yine başladı geceleri uykudan uyandırıyor göğsüm ağrıyor sanki yumru varda nefes alamıyorum, terleme basıyor mide bulantısı başlıyor nefesim kesiliyor kalp krizi geçireceğimde öleceğim sanıyorum her seferinde hani sonra düşünüyorum kalple alakalı bi sıkıntı olsa daha 2 ay önce ekg çektirdim kan aldılar falan geçen sene kalp ultrasonuna girdim hiç bir sorun yoktu, akşam oluyor ölüm korkusu sarıyor içimi öleceğim ben ölürken herkes kalacak çocuğum ne olacak kim bakacak ona daha doyamadan gideceğim bugün biraz dışarı çıktım hava almak için ama herşey bana boş gelmeye başladı ağlamaya başladım sanki herşeye son kez bakıyorum gibi geliyor ne yapacağım bilmiyorum çok kötüyüm :( vücudumda sanki uyuşmalar oluyor hemen diyorum şimdi kalp krizi geçireceğim diye çok kötüyüm varmı benim gibi olan yada başından geçen tavsiyeleriniz falan ?