Sarem0 emzirdikten sonra mama veriyorsanız doymuyor demektir. Bu durumda önceliğiniz emzirdikten sonra sütünüzü sağıp vermek olmalı. Mama sonraki iş. Eğer ki emzirmeden mama veriyorsanız o öğünde önce emzirin, sonra sağdığınız sütü verin, yine doymadıysa ve aranıyorsa mama verin. Anladığım kadarıyla bebeğiniz 1 aylık. Mama bile verecek olsanız önceliğiniz emzirme + sağılan süt olsun. En son mama. Zaten emzirip, sağılan sütü verdiğinizde ya hiç mama istemez ya da maksimum 10cc falan içer. Ona da gerek yok zaten.