Emircik Sünnet olalı 1 hafta oldu ama dikişler daha tamamen atmadı gözüküyor sallanıyor 8 aylık olcaz bu arada birde pipinin altında deri var birikmiş gibi ne zaman geçer tam anlamıyla bardak kapıyorum daha doktor 10 gün kapatmamı söyledi
Mucizem_0809 Emircik o birikmiş gibi deri bizimkindede var acaba normalde öylemi olması gerekiyor bilemedim 7 aylıkken yaptırdık 2 ayı buldu dikişlerin tamamen düzelmesi suan 16 aylık
Emircik Mucizem_0809 şuan hala varmı deri birikmiş dediğiniz . Ya emekliyordu çocuğum belki yürücekti ay olarak seçimim yanlış oldu benim şimdi yüz üstü donemsine izin vermiyorum acır diye ne zaman tam anlamıyla bırakabilirim yere
Mucizem_0809 Emircik evet hala var 1 hafta sonra kontrole götürdüm emeklemiyodu daha o zaman ama üstüne bardak falan kapat dememişti direk 1 numara büyük bez taktım sanırım 1 buçuk ay sonunda yürütecine falan koymuştum azar azar
Mucizem_0809 Zaten pipi içeri göçtüğü için öyle pek acıma olmaz 10 gün dikkat edin ama yürüteç kanguru falan için daha çok bekliyoruz doktorunuz anlatır zaten