Bende yeni koymaya başladım 6,5 aylık asla kollarının üstünde durmak istemiyordu zorladığım an ağlıyordu hemen kendini yana atıyordu ama şimdi ayaklarını hareket ettirmeyi öğrendi ve yeni yeni emeklemeye başladı biraz daha katar sonra kaldırırım
zaten kattığım da 10dakika falan
yani bize yarar kattı zarar değil