sadeceanneee en iyisini doktorunuz bilir bebeğin beslenme durumuna göre. Benim bebeğim 5 günlükken sarılıktı buna rağmen doktorum 3 saate çıkarabilirsin demişti. Ben yine de yapamadım 2-2,5 saati geçirmemeye çalışıyorum. Şuan 23 günlük. 1. Ay kontrolünde artık alarm kurma demesini bekliyorum 🥰
bu arada benim bebeğim de gece uykusuna düşkün. Bazen ağlayacak gibi oluyorum ne yapsam uyanmıyor 1 saat uğraştığım oluyor. Annem bırak kedi acıkınca uyanıcak diyor, gece asla uyanmaz anne dedim hep, ama geçenlerde alarmı kapatmışım alarmdan 20 dk sonra kendisi uyanmış acıkmış bağırıyordu. Gerçekten acıkınca uyanıyorlar yine de temkinli olmak gerek