7 ay 10 günlük bebeğim var. Ve tahmin edebileceğinizden çok daha fazla hareketli. Ve tek istediği kucakta durmak. Bütün gün evin içinde kucağımda geziyoruz. Dışarı çıkıyoruz bebek arabasına oturtuyoruz ya 15 dk duruyo yada hiç durmuyo kanguruya koyuyoruz hemen. Evde tuvalete gitmek için bile oyuncaklarıyla yere koyduğumda bile ağlıyo , bağırıyo. Bebek arabasında hiç durmucak diye korkuyorum.