DenizAlpinAnnesi 1 haftadir sol bacagimin alt kisminda ara ara yanma hissi oluyor dokundugumda sicaklik yok neden olabilir var mi bir fikriniz? Internette bel kaymasi felan yaziyor
Badelikom1 DenizAlpinAnnesi merhaba ne oldu durumunuz acaba aynısını şuan ben yaşıyorum içerden sıcak bişey dökülmüş hissi veriyor doktora gittiniz mi nasıl geçti
DenizAlpinAnnesi Badelikom1 doktora gitmedim ama bi süre sonra gecti belki epiduralin yan etkisiydi bilemiyorum pek üstüne düsmedim