Eger biberon verirseniz ona alışır sizi emmez . Benim bebegim de oyleydi . Ilk gunlerden biberonda verdik düzgün emmiyor diye .20 gunde beni tamamen birakti. Güçlenir emer . Hemen biberonu birakin eds yöntemi var onu deneyin gerekirse . Ac kalmasin diye arada şırınga ile verin .