Zeynep90 canım duyduğuma çok üzüldüm. Eminim ki çok kırıldın çok üzüldün ama artık bir evladın var.. onun için ayakta durmalısın evet çok zor bir durum ama stres yapma lütfen. Bebeğin de hisseder hem sütün kesilmesin bebeğinin sana ihtiyacı var unutma bunu. Kendini topla,ağlamayı bırak. Önce bebeğinle ilgilen. Sonra nasıl bir yol izleyeceğine bakarsın. Allah büyüktür, annenlerden yardım iste. Bebeğini bol bol öp kokla ve emzir. Bugünler de geçecek inşallah. Sözde kocan olacak adam için o kadar bebeğini de kendini de hırpalama