Benim eşim pozitif bircok kişiyle temasımız var ilk olarak boğaz agrısı yasayıp faranjit zannetmemizden 17 gün geçti ç,testi pozitif cıkıp izole oluşu 10 gün oldu temaslı oldugumuz kimsede belirti yok aynı evde olan annem babamda ben çocuklar ve kardeşimde yok. 8. günde saglık müdürlüğünden arayıp anneme babama ve oğluma test yapıldı negatif çıktı