miracveannesi Heide doğumdan itibaren 8 aya kadar kullandım kilo alımı çok iyidi başta kabız yapti sonra geçti gaz yapmadı çok memnudum 8 aydan sonra bı arkadaşım 15 paket kadar sma almış hediye onu kullandm bitsin diye
Heide miracveannesi b3nde sma kullanıyorum memnunum ama hero abby de iyi diye duymusdm manasının oldgunu bilmiyordum görünce acaba bi denesemmi dedi.. sma da 120 lira olmuş iyice zorlmaaya başladı
aysengul1 Heide ben kullandım bir ay kilo alımı yeterli gelince bıraktım valla güzeldi kızım severek içiyordu bu sefer tekrar mama aldık e bebeğe gidemediğim için bebelac aldım içirene kadar çok uğraştım alışmıştı hero ya. 22 lira çok uygun deneyin bence