Derya341986 bı kere yapan yine yapar, çocuğuna acimayan kimseye acımaz ona bunu nasıl yasatir!!! Bak kardeşim ilk evliliğimde yaşadım çocuğum yoktu sadece, bı sure yapmıyor sonra yine yapıyor o zaman da emeklerine aciyosun diyosun işte şu kadar zaman vurmadı işte şu huyu iyilesmisti yok iyi de anılarımız olmuştu yok bu sefer ben de suçluyum… Elleri kirilsin Rabbim sana hayirlis olanı iyi olanı versin 🙏 ama b planını oluştur kardeşim,başına bişey gelince yapacak b c d planların olsun bocalama boşluğa dusme inan daha iyi olacak senin için