Ftmgldvrm
Hocam mrb. Oglum 50 gunluk. Kilo alimi ilk ay cok iyiydi. Sorum su.
Aksam 8de yatiyor. 12de kalkiyor, 4de kalkiyor, 7de uyaniyor. Uyandikca besliyorum. Gunduzde 2 saat aralikla besleniyor 8e kadar. 4 saat uzun mu uyandirmali miyim?
Kan sekeri duser mi veya kilosu etkilenir mi ?
Ne onerirsiniz?
Yukarı Dön
Mesajın Direkt Linki Dr.KadirTugcu 7 Saat 1 Dakika önce Saat 09:29 Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı Yanıt Yaz Cevapla
Kan şekeri NİYE DÜŞŞÜN!!
Bebeklerin kan şeker değerleri, erişkinlerden cok daha düşük seviyelerdedir.
Türk doktorları; bebek kan şeker seviyelerinin farklı olduğunu bilmezler, hen önlerine gelen bebeğe, “Kan şekeri dşük” derler.
Kendi haline bırakın.. Ayrıca da, artık bu ayda; 2 saatte bir bebek beslenmez!! Bu aylarda 4 saatte bir
beslenir.
“4 saatte bir” yanlış anlaşılabilir, günde:6×1 besleyin demek daha doğru olur. Saatlerin kaymasında
hiçbir sakınca olmaz.