Eşim 20 gün önce covid olduğunu öğrendi baş ağrısı ve ateş şikayeti vardı çok zorlu geçen karantina sonrası test yaptı negatif elhamdülillah çok şükür 😍 ben ve kızım eşimden virüs kapmadık beni en çok zorlayan şeylerden biri kızımı ve kendimi daha çok korumaya çalışmak çünkü evin içinde bile maske eldiven vs çok zor geçti ama bitti gitti çok şükür 😍 Rabbım hepimizin eşlerini ailerini bize bağışlasın.ve hepimize umut olsun diye bu postu paylaşıyorum korkmayın virüsten teslim olmayın asla tedbir bizden takdir Allah’tan bu hastalıkta dayanıklılık değil teslim olmamak önemliyms gördüğüm kadarıyla Rabbım hepimizi muhafaza etsin 🥰😍🤗