Ayparemmmm benim bebeğim suan 6 ay 20 gunluk ilk zamanlar haric hep yesil kaka yapıyor suan ilk 4 ay anne sutu ve mama ile besledim anne sütündendir dedim sonra sütten kesildi yemedi mamada da oluyo ek gıda veriyorum yine oluyo aralarda sarımsı turuncumsu oluyo ama geneli yeşil ve koyu yeşil