Kızlar kızım 8 buçuk aylık. Doğduğundan beri aşırı meme bağımlısı. Artık o raddeye geldiği gece boyunca 10 dakkada bi meme istediği oluyor. Ne emzik kabul ediyor ne su içiyor. Sadece tek istediği şey meme. Emse biraz uyusa yine razıyım ama emiyor 10 dakka sonra en fazla yarım saat sonra yine uyanıp yine emzik su kabul etmeyip meme istiyor. Artık bu durum beni oldukça zorlamaya başladı. Ne uyuyabiliyorum ne dinlenebiliyorum. Ek gıdasınıda güzel yiyor ama ben yine de acaba yetmiyor mu diye biberon maması denemek istiyorum. Evde yapılan bebeklerin beğendiği içtiği doyurucu olan biberon maması tarifiniz varsa yazar mısınız lütfen 🙄🤦🏻♀️🙂🙏🏻