Anneler Selam
kız bebeğinde rahim duvarında yapışıklık olan anneler var mıdır aranızda ? Doktorumuz bir krem verdi 1 hafta kullanıp 1 hafta ara vereceğiz 1 ay sonra kontrolumuz var. Düzelmezse cerrahi operasyon gerekebileceğini söyledi? Eğer olan varsa kremi nasıl uyguluyorsunuz? Yardımcı olabilir misiniz?