BurcuKucuk ben yaşadım yani hamilelikte bir kez elime geldi afedersin dahiliye doktoruna gittim o da hamile olduğum için ilaç kullanamayacağımi doğumdan sonra eşimle birlikte kullanmam gerektiğini söyledi. Ben bol bol kabak çekirdeği tükettim. Birde o zamanlar çok kasinmam oluyordu makat kısmında sonrasında birden geçti.