invisible33
canım bende dün yaptım ama meyve suyu kendi yapacağım bebe bisküvisini ıslatıp mama yapmak için
mürdüm erik
armut
birde kayısıyı taze rondodan çektim buzluğa attım 0,5′lik pet şişelerle.
taze meyve dahi koysan dolaba çıkartıp buzu çözünce tadı çok kötü oluyor. Bir gıda teknikeri olarak söylüyorum. Buzluğa atmak için sebzeleri biraz soteleyip atınca tadı bozulmuyor ama çiğden koyulan sebze meyvelerin maalesef tadında bozulma oluyo.