Emine-Burgahan Normal doğum yaplı 22 gün oluyor neden bıcak batar gibi batyo karnım agrıyo ince ince sızlıyo normal doğum yapanlar sizinde oldumu boyle?
Gokcedurusmomm Evet benimde oldu ebeye sormuştum. Asıl acımazsa sorun demişti. Rahim kendini topluyor.