Nurcan1991 ayy bitek bana ilaç vermişler ve birde emzir demişler çocuğum Allah’a emanet valla. Canım Haziran ayında olduk hastanede yattık ağır değildi fakat memlekete gitmiştik orada hastanede tedavi olunuyordu . Ben 9 eşim 15 gün yattı benim çok hafif geçti anlamadım bile inşallah sizlerinde öyle geçer. Eşim ağır geçirdi erkekler bir tık daha ağır geçiriyormus . Hastanede bize her öğün süt ve süt ürünleri verdiler . Kuruyemiş meyve verdiler sık sık ve birde çok su tüketin dediler . Eve döndük ve ben ilaç tedavim bitmesine rağmen negatif olamadım evde karantinaya alındım evde de yoğurt süt meyve sebze vs vs ve moral bunları uygula Allah’ın izniyle bisecik kalmayacak.