Selam kızlar 8 buçuk aylık oğlum var. Acaba verdiklerim yiyecekler artı sütüm yeterli geliyor mu size danışmak istedim. Sizler hangi aralıklarda neler veriyorsunuz bu aylardaki bebelere? Ben sabah kahvaltı öğlen çorba akşam üstü yoğurt uyumasına yakın da meyve veriyorum ara öğünlerde de emziriyorum. Lütfen bilginiz varsa paylaşır mısınız? Malum pandemiden dolayı doktoruna da gitmek istemiyorum..