AyseAvan Merhaba arkadaslar elektrikli gögüs pompası almak istiyorum kararsız kaldım memnun olduğunuz marka var mı
Damla93 AyseAvan elektrikli lansinoh 2 li aldım gayet güzel ama aventin manueli efsane güzel sağım yapıyo daha memnunum
Baran_agah46 AyseAvan evet canım memnunun ben çekim gücünden ama elektronik eşya oranı biraz da kısmet işi o yüzden memnun olmayan insanları da okudum burda fakat ben memnunum lansinohtan