Oğlum iki gün önce gece ateşlendi. Ateşi 38.6ya kadar çıktı. Calpol verdim. Etkisi geçince gene çıktı ateşi. Doktora gittik. Boğazları faranjit kulağının birinde iltihap var dedi. Peditus calpol ve augmentin verdi. Ateş düşürücüyü içirdiğim zaman ateşi düşüyor. Etkisi geçincee gene çıkuyor ateşi. 37.5-38.4 arası gidip geliyor sürekliii. Duş aldırıyorum günde iki kere. Islak bez koyuyorum. Başka ne yapablirim bu durumu yaşayan var mı daha önce. Ne zaman geçerr ateş. Sadece ateş var. Ve aşırı huysuz. Ne yapmam gerekiyorr lütfen yardım. Uzun oldu hakknzı helal edin.