Heymamma canım benimde miniğim 4 aylık,dudak bağımız var dil bağı yokta. eğer emmede güçlük çekiyosa, ilerleyen yaşlarda konuşmada pürz çıkarırsa dil bağını cerrahi operasyonla kestirebilirsiniz dedi. genelde önermiyorum büyüdükçe çekilenler oluyor demişt