Sevgilimmm aLmisMomSs rica ederim. Allah gönlünuze göre versin bebişiniz gazsız bir bebek olsun kabız olmasın. Deneme amaçlı alın bakın isterseniz deneyerek bulabilirsiniz belki. Dediğim gibi her mama her bebeğe yaramıyor
Inanc1106 aLmisMomSs ben hiç emzirmedim oğlumu almadı erken doğdu sarılık olmuştu o yüzden mecbur kaldım mamaya 2.5 aylık 5650 şu anda bize iyi geldi sanırım kilo ortalaması ne bilmiyorum ama ben memnunum kilosundan sizde iyi gelir inşallah
Mysunshines17 aLmisMomSs Ben 1 ay kullandım kabizlik kusma ve gaza sebeb oldu değiştirdik şimdi rahatladik
Meltemgunturkun aLmisMomSs bize hiç iyi gelmedi oğlum içtikten sonra sürekli midesi kalkıyor ağzına kadar geliyor sanırım yutkunuyor sürekli o yüzden aptamil comformile geçicem