Nilay_alisa hekime ya da en kötü ebenize danışmadan mama vermemeniz en doğrusu 🙏🏻 ben 40 gün bebeğim mememde yaşadım yemek yerken bile orda tutuyordum, çünkü bırakınca sanki açmış gibi ağlıyordu. sütünüzün olup olmadığını kontrol edin eğer göğsünüz dolmuyorsa yine hekime danışarak mamaya başlayın, anneliğiniz hayırlı olsun 💕🌿