Doğduğundan beri çok ağlayan bir bebek değildi sakindi. 3 günlükken sarılığı 9 çıkmıştı ama geçti. Sık sık emzirmeye çalışıyorum zaten uyanık olduğu her an memede olmak istiyordu ama bugün birden her şey değişti. Uyansa bile ık bık sesler çıkarıyor ağlamıyor, ağzı hep meme arardı kucağa alındığı an meme arardı şimdi bazen memeyi verdiğimde almıyor bile. Altı alınırken üstü değiştirilirken de çok sakin. Normal bir durum mu biraz endişelendim