Biz doğdugundan beri yapışık geziyoruz 50 günlük olduk 😁 normalde uykuya çok düşkünüm ve uykusuz kaldığımda sinirlenen biriyim Ama bende öyle alıştım ki alıp koynuma içimde yatırıyorum odası var ayrı birde beşiği var ama kullanmıyorum 🤭 benimle yatması hoşuma gidiyor