pitircik2019 Merhaba kızlar , bu kitabı okuyan var mı ? 1 yaşında bebeğim var ve onun için almayı düşünüyorum , geç mi kaldım yoksa tam zamanı mı ?
Mommyyy_1 pitircik2019 biraz okuma fırsatım oldu bebeklerin dilinden çok güzel anlatıyor benim çok hoşuma gitti atak haftası vs bebeklerimize nasıl yaklaşmamız gerektiğini anlatıyor
pitircik2019 elizabeth tekrar teşekkür ederim canım , kitap için bakalım ne diyecekler belki kullanan vardır ☺️
Lyla07 pitircik2019 bende bugün trendyoldan sipariş verdim bu kitabı çok merak ediyorum 🤩 20 aylık süreci anlatıyor diye biliyorum kitabın açıklamasında öyle yazıyordu