Baran_agah46 Hanımlar bebeğim 5 ay 20 günlük , 6.ay bitiminde diyetisyen kontrolünde olacağım fakat korkuyorum sütüm azalır mı diye. Diyetisyen kontrolünde olup sütünde azalma olan oldu mu acaba
iremceren Baran_agah46 ben diyetisyen ile diyetteyim ama hiç sorun yaşamadım tek yasağım tatlı onun harici her şey kontrollü serbest
asyali Baran_agah46 bende diyetteyim ona göre listeni belirliyo zaten azalma vs olmadı şükür 1 haftada 2 kilo verdim tabi ödem vs vardr mutlaka ama emziriyorsaniz daha hizli veriliyor önemli olan yağdan vermek😊
Baran_agah46 iremceren peki kilo vermeniz ne durumda ? Çok şiştim zayıflamalıyım ama sütten de korkuyorum
iremceren Baran_agah46 ilk hafta zaten hop hızlı verceksiniz ödem gitcek muhtemelen sonra yavaşlama takılma olur çok normal moral bozmak yok 💪🏻
Baran_agah46 iremceren evet canım ilk başta güzel verilir ama sonrasında biraz duraksayabilir, ayyy güzel güzel zayıflayalım 🤲🤲😬😬