Doğum yapalı 34 gün oldu hala kalan dikişlerim var hepsi düşmedi bebeğim bronşit oldu kendimle çok ilgilenemedim Pansumanı aksattım akıntım sarı yeşil gibi Acaba enfeksiyon Mu kaptım bebeğime geçiyor olabilir mi sütten temizliğimi yapamadığım için doktora da gidemedim