Emiralininannesi Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık 6. Ay aşılarından sonra ağızında pamukçuk başladı ne yaptıysam geçiremedim herseyine dikkat ediyorum biberonu emziği sürekli kaynatıyorum karbonatlı suyla ağız temizliği yapıyorum ilaç kullandık banamısın demiyor aynı şeyi yaşayan var mı ?
MinikOsman Emiralininannesi emziriyorsanız her emzirme öncesi göğsünüzü karbonatlı suyla silin. Sizin göğsünüzden ona ondan da göğsünüzü sürekli geçmemiş olur bu şekilde. Her seferinde yapmasanız bile gün içinde 3 4 emzirmede yapın bunu inşaallah işe yarar 🤗
Oyku1801 Emiralininannesi benim kızımdada aynı sorun vardı çok uzun süre uğraştım herşeyi denedim geçmedi burdan birinin tavsiyesiyle karadut şurubu kullandık 3.günde geçmişti denemediyseniz mutlaka deneyin
Kyra_11 Deletedmom16 süt kalıntısı mı bende süt kalıntısını doktora sormuştum pamukçuk değil demişti de acaba sizinde mi öyle
Alpinannesi1 Arkadaşlar mikostatine bazı postlarda geçirmiyor yazmışlar ama mikostatin en başarılı çözüm lakin doğru kullanıldığı taktirde, ağzına damlatın ve yarım saat yada 1 saat sonra karbonatlı tülbentle silin bakın nasıl çıkıyor.
Emiralininannesi Alpinannesi1 aynı şeyi uyguluyorum o gün için geçiyor ertesi gün tekrar oluyor meme temizliğime dikkat ediyorum karbonatlı suyla siliyorum ama yok bitmiyor
Emiralininannesi MinikOsman Teşekkür ederim hepsini deniyorum ama yok bitiremedim😩 Nur_emir nasıl yapıcam normalde 1 çay bardağı kaynamış ılımış suya 1 çay kaşığı karbonat ekliyorum muslin ağız bezleriyle temizliğini yapıyorum
Nur_emir Emiralininannesi sü yerine maden suyu koyun daha etkili oluyor ara larda da sadece maden suyu ile temizleyin
CaglaCeylin Nistatin kremi var agzina sürüyorsunuz ve emzirmeden önce kendi gögsünüzede. Herzaman emzirmeden öncd ve sonra temizleyin ilik suyla gögsünüzü. Biberon ucu ve emziklerinizide haslayin. Onlarada sürün ve agzina verin 2-3 günde gecti bizim
Aysukk Emiralininannesi eger pamukcuk mikostatinle geçmiyorsa biyerden tekrar alıyordur eger emiyorsa memenize geçmiştir sizden ona ondan size tekrarlayan bi kısırdöngü sizinde krem kullanmanız lazım bebegin mikostatin kullanımının yanında
Emiralininannesi Aysukk meme temizliğine de dikkt ediyorum karbonatlı suyla siliyorum emzirmeden önce oyuncaklarını bile kaynatıyorum artık mememde de gözle görülür bi şey yok ağrı yok nerden bulaşıyor anlamıyorm
Emiralininannesi Twinsmomtwoboy tabiki doktora götürdüm önce karbonatlı su yap dedi yaptık geçiyor yeniden oluyor inanın kendimede dikkat ediyorum geçmedi sonra tekrar götürdüm mikostatin verdi onuda kullandım oda gözüm olamdı henüz diş çıkarmadı diş çıkarma döneminde olduğu için mi bu problemi yaşıyor acaba
Efeefe52 Emiralininannesi Valla Bi ara bizimde başımıza geldi bir ayda anca geçti. 10 gün mikostatin kullandım güzelce ağzını temizledim ama olmadı. En son hem karbonatlı su ile sildim hemde (candı-pak) diye bir ilaç var bitkisel burda Bi anneden duydum doktoruma danışıp onu aldım onunla geçti çok şükür. İsterseniz sizde sorup deneyin
SuzininBilgesi Emiralininannesi bizde de aynısı aynı zaman diliminde oldu canım geçer inşallah bizimki doktorun trufflucan diye bi şurup verdi onunla geçti üç günde Doktorunuza bi danışın