Birgul Oy kuzumm benim yaa allahim korusun🙏🏻 bizimde olmustu o aylarda kaynamis ılımiş suyla siliyordum pamukla,dus aldirdikca gecmisti.hatta bizimki ynaklarnda falan bir suruydu
Busranisa Birgul cok tesekkürler amin bütün evlatlarımızı korusun rabbim🤲🏼 Bizimde banyo yaptıkça daha da çoğalıyo sanki hatta acaba dedim sampuanda mı 😔
mkuru79 Benimde kızımda oldu geçmedi bi türlü doktora sordum yeni doğan bebeklerde olur cildi hassas dert etme kendiliğinden geçer dedi
Semfer Busranisa çok sıcak mı yıkama suyunuzu baya ılıtın benım kızımdada oluyor du ılk zamanlar sımdı geçti isilikmiş egzama döküntü gibidir kuru olur bunlar sıvılce gıbı ucu var onlar ısılık oluyormuş sağlık ocağına gıtmıştık bızde banyosunu sık yaptırın geçiyor geçmiş olsun
Busranisa Semfer sıcaktan olabilir bak ılık suyla yapıncada üşürmü korkusu bende yarın sağlık ocağına gidicem inş ne ilacı kullandınız peki
Semfer Busranisa ilaç kullanmadım ben gün içinde kuru kalmaması için cildini nemlendırın serın olsun vücudu hep askılı zıbınla duruyor gündüz gecede kalın gıydırmeyın gecer ilaç krem vb şimdilik kıyamam cildine sürmedim açıkçası doktor yazsaydıda kullanmazdım bebek yağıyla sık duş aldırmakla geçırdık bız
Semfer Busranisa dirseğinizi suya sokun bakın sıze göre ıyıse bebeğe dahada ılık yapın ben hep öyle yapıyorum
mkuru79 Busranisa doktor bişey kullanma dedi yüzündekiler soluyo bi bakıyosun 3 saat sonra yeniden kızarıyo şimdi sırtına geçti bende bepanton sürdüm sırtına artmasın diye onu sürünce rengi soluyo yoksa arttıkça artıyo herkes geçer diyo iki aylık olunca ama içim rahat etmiyo
Busranisa Semfer anladım cok tesekkür ederim😘😘 inş biZdede biran önce geçer hergün yıkıyorum kısa kollu giydiriyorum ama oluyo işte
Busranisa mkuru79 benım sadece yüzünde çok şükür vücudunda falan bişey yok pişiğimizde yok ama yüzü cok kötü oldu yavrumun😔
Almirayildiz Busranisa cnm bnm kızımda olmustu banto yaptır bırde sıkı gıydırme bepatol sderm surebılırsın