Cokilerce 2aylık gittiğimizde boynuna kadar sadece 2 saniye sokup çıkardım. 10 gün kaldık 3 gün yaptık bunu.
Şimdi 4gündür buradayız sadece 1 kere getirdik denize, 2 kere soktuk bir günde ama daha uzun tuttuk suda. Gayet keyifli oluyor. 4.ay kontrolünde kalabalık olmayan bir ortamda uzun olmamak şartı ile çünkü soğuk suya vücut tepki verebiliyor, sokabilirsiniz demişti doktorumuz bir de kesinlikle havuza sokmayın demişti. Biz sıkıntı yaşamadık hatta vücuduna iyi geldiğini düşünüyorum tuzlu suyun. Tabi doktorunuza danışmanızda fayda var.