Arkadaslar merhabalar
Dogumdan sonra belimden itibaren diz ve ayak kaslarım agrıyor. Geçer diye düşündüm ama 23 gün oldu hala gecmedi
Dizlerimin yanları kopuyormus gibi acıyo
Bu sorunu yasayan oldu mu
Ya da emzirirken kas konusunda takviye alınır mı?