AselMeva Geçmiş olsun ferrumla toparlarsınız allahın izniyle bizim bu ay bakılacak ona göre kan damlasına başlayacağız bizim doktorumuz kan değeri iyise gerek yok dedi kan damlasına muhtemelen dişi çıkacaktır cnm o yüzden huzursuzdur
Asli91 [bilinmeyen] sağlık ocağı 4 aylıkken verdi. O gün doktorada götürmüştüm tahlillerinde de kanı düşük çıktı. Bu aylarda normal galiba. Her gün kullanmaya çalışıyorum.