yavuzselmmmm88 Bebeğim 3 aylik en fazla 3 4 dk memede kalıyor korkuyorum aç kalıyor diye normal mi eskisi gibi uzun kalmaması fln yardımcı olur musunuz
Ikra_Nurum yavuzselmmmm88 cnm benim kizimda 5 dk emiyodu ama ben saatte 1 2 dk olsa bile emzirdim sutun nasil cokmu
M1arafguler Canım büyüdükçe emme süresi azalıyor az emiyor ama sık emmeye başlıyor sen ger fırsatta ver emerse emer emmezse kendi istediğinde getirirsin ben öyle yapıyorum aklıma geldikçe veriyorum emmek isterse emiyor zaten
yavuzselmmmm88 M1arafguler canım ya valla bizimki öyle aramıyor öyle kilo.alimi olur mu ki yani 2 3 dk da bebek doyar mi.yani.
Ikra_Nurum yavuzselmmmm88 agzindan cikardiginda fiskirir gibimi eger oyleyse sut cok oldugu ifin cabuk ta doyuyo olabilir birde doyan bebek 5 dk icinde gaz cikarir diyolar
Ikra_Nurum yavuzselmmmm88 o zaman sutun cok oldugu icin cabuk doyuyodur beli benikde coktu sutum 5 dk da emiyodu suan 5 ay 18 gunluk 1 saat emiyo o derce buyudukce emme suresi artiyo bence kilo alimi nasil bebeginin iyse sıkınymri yapma canm
yavuzselmmmm88 Ikra_Nurum kilosu iyi canım ama işte emzirme danışmanına sordum en az 5 dk dedi benimki o süreyi doldurmuyo sağıyorum veriyorum bazen ondan endişeliyim çok teşekkür ederim allah razı olsun senden
Ikra_Nurum yavuzselmmmm88 senden de canm sık sık vermeye calis benimkide 5 i gecmiyodu uykuluyken ver o zamn farkinda olmuyo
Ikra_Nurum yavuzselmmmm88 o zamn doyuyo cnm her bwlbebegin ozelligii ayni olcak die bisey yok kilo iyse bez sayisi iyse sorun yok fazlada zorlamamk lazim 😉
yavuzselmmmm88 Faray kaç dk kalıyor canım valla uzun durmadığı için sağıp fln verdim kilo alımını bilmiyorum oyuzden